رؤيتنا ومهمتنا

آدم هي بيت جميل ودافئ بكل ما للكلمة من معنى حيث الاهتمام بالنظام والنظافة والسلوك والتعليم ومهارات التواصل الاجتماعي, و من المؤكد أن الأطفال في هذه المرحلة يحتاجون إلى غرس القيم السلوكية والأخلاق التربوية بالإضافة إلى النواحي التعليمية والأكاديمية. وللجانب الترفيهي تواجد كبير لدينا حيث نعمل على دمج التعلم باللعب بحيث يكون الطالب مستمتعاّ ومستفيداّ لأقصى درجة.

تعرّف علينا

نرحب بـأحبتنا الطلبة في روضة وحضانة آدم ونتمنى لهم تجربة غنية بالمعرفة والخبرات الجديدة. نحن في آدم نهتم ببناء بيت دافئ ليشعر أطفالنا بالحب والاهتمام حيث أننا نهدف إلى تعزيز مفهوم النظام والنظافة والسلوك الجيد والتعلم عن طريق اللعب, ونعمل كذلك على دعم مهارات التواصل الاجتماعي لديهم لبناء جيل مبدع وخلاق.

Vision and Mission

At ADAM we care about creating a cozy home for our beloved kids where they feel loved and be pampered. We aim at fostering discipline, enhancing self-confidence, and building a creative generation.

We offer a fun filled educational experience for our kids where they can learn, have fun, and enjoy it to the max.

About Us

We are pleased to welcome our beloved students to ADAM pre-school and kindergarten, and we wish them a fruitful experience enriched with knowledge, fun and joy. In accordance with our policy, we believe that parents and teachers have to work together for the well-being of our students to increase their passion of  learning.

 

POWERED BY DESIGNOLOGY